0

Ostutingimused

E-poe üld- ja tellimistingimused


ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad müügitingimused kehtivad Huvi OÜ-le (edaspidi „Müüja”) kuuluvast e-poest (aadressil: www.leidlik.ee) tehtud tellimustele, millega sõlmitakse müügitehing Müüja ja kaupa telliva isiku (edaspidi “Ostja”) vahel.

www.leidlik.ee  e-poes tellimuse vormistamisega kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitehingu tingimustega ja nõustub nendega.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid, millest tuleb Müüjal ja Ostjal lähtuda.


TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

Leidlik.ee e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad esineda mõningaid erinevused tegelikust tootest. E-poes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Valige toodete alt soovitud kaubad ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks valige “Ostukorv”. Kui olete kõik vajalikud tooted ostukorvi pannud, saate vormistada tellimuse, misjärel saabub Teie postkasti e-arve.

Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete toote juures klikkinud  lingile „Lisan ostukorvi“.

Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule “Uuenda ostukorvi“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Vormista ost”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele, konto puudumisel sisestage oma andmed, kui olete varem juba registreerunud vajutage “Logi sisse siit!” lingil.

Palume olla tähelepanelik tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire kohaletoimetamine.

 

TOODETE EEST TASUMINE

Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

Toodete eest saate tasuda:

a) pangaülekandega arve alusel. Arve saadetakse Teile automaatset meilile, peale tellimuse kinnitust. Arve maksetähtaeg 3 päeva.

b) Läbi Maksekeskuse AS makselinkide kaudu. Valige sobiv pank ja logige sisse.

Kõik hinnad e-poes on väljatoodud eurodes.

HUVI OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui raha pole laekunud 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist, tellimus tühistatakse.

 

TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

Tellimust hakatakse täitma pärast selle eest tasumist ehk sellest hetkest, kui raha on Leidlik.ee kontole laekunud.

E-poest sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 7.00-17.00).

Kui soovitud kaup on meil laos olemas, siis on ootaeg 1-2 tööpäeva. Toodete juurde on märgitud, kas toode on laos olemas või tellimisega, viimase variandi puhul on välja toodud ka tarneaeg.

Juhul kui selgub, et toote planeeritud tarneaeg ületab 2 nädalat kontakteerub Leidlik.ee esindaja pakkudes uue tarneaja, asemele vähemalt samalaadse toote sama hinnaga või 100% ulatuses tasutud ostusumma tagastuse.

Teil on võimalus tellida kaupade kättetoimetamist  kulleriga  koju kätte, Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati või kättesaamist meie asutuse aadressil Kostivere, Aruküla tee 4. Palume eelnevalt teada anda, kui olete tulemas, sest me ei pruugi koguaeg kohal olla.

Ostja tasub postikulu, vastavalt sellele, kuidas kaupa soovitakse kätte saada. Alates 65€ ostust, on paki kättetoimetamine SmartPosti või Omniva pakiautomaati TASUTA!

Tellimuse kohta, mis ületab 65€ on 1 tasuta pakiautomaati saatmine ettenähtud. Kui kliendi tellimus sisaldab tooteid, mille tarneaeg on 1-2 tööpäeva ja 10-14 tööpäeva, siis kogu tellimuse tarneaeg on 10-14 tööpäeva.  Kliendi soovil saame saata need tooted enne ära, mis on laos kohe saadaval, kuid kliendi kanda jäävad eraldi saatmise saatekulud. 

Enne kauba vastuvõtmist kullerilt või postkontorist ja saatelehe allkirjastamist, kontrollige et pakend ei oleks vigastatud, vastasel juhul tagastage kaup kullerile või postkontorisse ning teavitage meid koheselt.

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.


PRETENSIOONIDE ESITAMISE AEG JA GARANTII

Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta palume edastada e-posti aadressile koolitushuvi@gmail.com hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Pretensioonikirjale tuleb märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse või arve number ning toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus/fotod.

Peale pretensiooni esitamist võtab Müüja Ostjaga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Ostjal on õigus nõuda ostuhinna vähendamist või lepingu lõpetamist ja raha tagastamist kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kui see ebaõnnestub või Müüja ei ole viga mõistliku aja jooksul kõrvaldanud ning on Ostjale tekitanud põhjendamatuid ebamugavusi.

Müüjal on õigus jätta pretensioon rahuldamata kui kauba puudus on tekkinud kliendi süül, toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral.

Kui Müüja on keeldunud lahendama Ostja kaebust või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ning leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.


TAGASTUSTINGIMUSED

Leidlik e-poest ostetud toodetele kehtib 14 päeva jooksul tagastusõigus.

Toote tagastamiseks peab ostja tegema Leidlik.ee  nimele vastavasisulise avalduse ning tagastama seejärel müüjale tellitud kauba. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Toote tagastamisel ei kompenseerita ostetud toote saatekulusid.

Toote saab tagastada ainult siis, kui toode on tagastades täiesti kasutamata  ning originaalpakendis. Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toodet on kasutatud või puudub originaalpakend või toode on müügiks kõlbmatu Ostja süül, on Leidlik e-poel õigus keelduda raha tagastamisest.

Kauba tagastamisega seotud  kulu kannab Ostja välja arvatud juhul kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale tootele (st vale toode) või on kahjustusega, mis pole tekkinud pakendi avamisel ning mida välisel vaatlusel polnud võimalik tuvastada.

OSTUTINGIMUSED

Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.

Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud Leidlik.ee e-poe ostutingimustega.

NB! Lasteasutustele ja ettevõtetele on võimalik rakendada siintoodust erinevaid ostutingimusi, selleks palume tellimuse vormistamisel võtta meiega ühendust koolitushuvi@gmail.com  või telefoni teel +37255938233


TOOTED

Puidust tooted on  valmistatud kõrgekvaliteedilisest puidust, ökoloogiliselt puhtad  ja kooskõlas EL nõuete ja ohutus standarditega. Proovime pakkuda laialdast tootevalikut, et iga laps ja täiskasvanu, kes toote lapsele soetab leiaks sobiva toote, mis tooks palju mängurõõmu.


PRIVAATSUSPOLIITIKA

Isikuandmed, mis on Ostja poolt sisestatud Leidlik.ee e-poe registreerimisvormil tellimuse tegemiseks, on konfidentsiaalsed ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele, välja arvatud kui see on vajalik kauba kohaletoimetamisel ja Eesti Vabariigi seadusandluses ettenähtud juhtudel.

 

TARNETINGIMISED

Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine.

Ostja saab valida talle sobiva variandi kauba kättesaamiseks.

Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile või kliendi poolt valitud pakiautomaati. 

Leidlik.ee kasutab Omniva ja Itella SmartPosti teenust. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele tariifidele. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Ostjale SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Laos olevad kaubad postitatakse ühe päeva jooksul.  Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Müügileping loetakse sõlmituks alates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest  Huvi OÜ (Müüja) arvelduskontole.

Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel Tellija garanteerib kauba vastuvõtmise 14 päeva jooksul. 

Sõltuvalt kaubast toimub kättetoimetamine kullerteenusega SamrtKuller või saadetakse pakk ostja poolt valitud pakiautomaati. 

Kaup toimetatakse kohale ostujuhendis kättetoimetamise infos välja toodud tähtaegade järgi. Need on maksimaalsed - tegelikult toimetatakse kaup kohale kiiremini. Kui tähtajaks kohaletoimetamisega tekib probleeme, teavitab  leidlik.ee  klienditeenindus sellest otsekohe ostjat.

SmartKulleriga  toimetatakse kaup kohale tööpäeviti 9.00 - 17.00. Kuller helistab kohaletoimetusaja täpsustamiseks alati ette. Kuller toimetab Kauba Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. 

Kui kauba kohaletoimetamise aeg ületab tähtaja, palume kindlasti võtta ühendust meie klienditeenindusega!

Kui Ostja poolt tellitud Kaup ei ole laos ja see tellitakse spetsiaalselt tarnijalt, ning selgub, et Müüjast mitteolenevatel asjaoludel ei ole võimalik tellimuses märgitud tarneajaks Kaupa kohale toimetada, siis Müüja teavitab sellest Ostjat tema poolt tellimuse vormistamisel märgitud telefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul alates Müügilepingu jõustumisest. Müüja annab ühtlasi Ostjale teada tema poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaja. 

Juhul, kui Ostja ei ole Kauba kohaletoimetamise pikenemise tõttu huvitatud enam toote ostmisest, siis on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Müüja tagastab Ostjale tema poolt tasutud summa koos transpordi maksumusega.

Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates selle kohta vastava avalduse koos tellimuse numbri ja arvelduskonto numbriga Müüja e-maili aadressile koolitushuvi@gmail.com   

Juhul, kui kaup on füüsiliselt otsas ning seetõttu pole tellimuses näidatud tähtaja jooksul võimalik kaupa kohale toimetada, teavitab leidlik.ee sellest ostjat tellimuses näidatud kontaktandmete järgi. Ostjat teavitatakse kas võimatusest kaupa kohale toimetada või tellitud kauba uutest kohaletoimetustingimustest. 

Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, on ostjal õigus ostu-müügi lepingu katkestamiseks 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest

Transport tuppa sisaldab endas Kauba tõstmist üle korteri või eramaja välisukse esimesse eluruumi ja ei eelda Kauba liigutamist teistesse ruumidesse..

Ostjal tuleks tellimuse vormistamisel jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuses või ebaõigsuses.

Enne kauba vastuvõttu ja allkirjastamist tuleks Ostjal Kauba pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Ostjal tuleb vigastatud pakendiga Kaubast teavitada Müüjat e-posti aadressil koolitushuvi@gmail.com või helistades telefonile 55938233. Kulleri poolt vigastatud pakendiga Kaup asendatakse.

Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korraltuleks ühendust võtta Müüja klienditeenindusega e-maili teel www.koolitushuvi.ee